dinsdag 1 december 2009

Masterproef

Er zijn dingen die je ziek of niet ziek sowieso moet doen, administratieve schoolzaken bijvoorbeeld. Registratie van je Masterproef valt daaronder. Check.

Voorlopig wordt nu dit T-woord achter slot en grendel gezet en mag het arme ding pas opnieuw levenslicht zien in februari 2010. Hopelijk volgt daarna heel snel een exponentiële groei!


Ps. En ja, ik wou hier gewoon eens een grafiekje zetten, en het nrc had er toevallen een mooie staan, de guldens doen er dus niet toe, de jaren nog veel minder(!) :-)

3 opmerkingen:

Tiffany S. zei

haha. wat een coole post! :D
het omschrijft mijn houding ten opzichte van mijn thesis voor de komende maanden perfect! :)

waar gaat je thesis over? :)

anyhow, succes met de blok! x

Pegasus zei

(Oopsie, even uit het oog verloren door dringende blokvormige zaken enzo ;p)

De voorlopig nog onbestaande thesis zal gaan over Europese kunsthandel in de 18de eeuw. Veel meer weet ik er nog niet over want, omdat er dus pas naarstig aan zal beginnen gewerkt worden in februari, aja! :)

Nu ben ik wel ook nieuwsgierig naar jouw onderwerp :)

Een massa obstakeloverwinningsmoed ook voor jou!! x

Tiffany S. zei

oké, ik moet duidelijk een lijstje blogs neerpennen, want blogspot is wat onhandig om reacties te checken e :)

ooh
zo leuk!
welke vorm van kunst? schilderijen? :)

ik heb een vak Kostuum en Mode waarbij we schilderijen van Marie Antoinette bekijken, en dat is echt heel interessant! :) werken jullie maar een half jaar aan jullie thesis?

mijn thesis gaat over de relatie tussen film en mode, daarmee dat ik mijn eigen blog rond dat thema opzette. :) die is voorlopig ook maar beperkt, dus we zullen wel wat te doen hebben in het tweede semester.

succes in ieder geval! :)

groetjes, Tiffany