vrijdag 19 december 2008

Zij huppelt nog steeds rond...

Meer dan een jaar na datum van opstarting, valt de harde waarheid niet te verbloemen: een groot en/of actief blogger heb ik me tot nog toe niet getoond. Zoveel gebeurd, zoveel gedacht en slechts één gepubliceerd artikeltje. Een enorm contrast met de duizenden artikels die ik als vlijtig passief blog-lezer in dezelfde periode gelezen heb. Misschien is dit wel veelzeggend, gluur ik liever door het virtuele gaatje in de heg naar levens van anderen, onbekenden, onbeminden dan zelf mijn eigen waarheid, meningen, ideëen, gebeurtenissen en zoveel meer bloot te geven en de ruimte in te sturen... En toch. Waarom ben ik dan hier weer terug? Zal ik mijn op-sterven-na-dood-gewaande logboekje weer leven in blazen?
Ik kan het niet zeggen. En een goed voornemen, maak ik er niet van. Te gevaarlijk, dat soort beloftes.

Geen opmerkingen: